مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ چه قدر است؟



کمپانی Samsung این روزها بهترین و باکیفیت ترین تولیدات خود را وارد بازار کرده است. این شرکت برای ساخت باتری موبایل سامسونگ از بهترین و جدید ترین قطعات استفاده کرده است و توانسته تا حدود زیادی قدرت و کیفیت باتری های موبایل خود را افزایش دهد. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید گوشی سامسونگ به آن توجه زیادی می شود، مدت زمان شارژ گوشی سامسونگ است و اینکه این گوشی ها تا چه مدت می توانند شارژ را در خود ذخیره داشته باشند. برای تعویض باتری گوشی موبایل خود به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ پارس ارتباط لوتوس مراجعه نمایید.

یکی از مواردی که می تواند تاثیر زیادی روی سلامت باتری موبایل داشته باشد، استفاده از بهترین روش برای شارژ کردن باتری می باشد. اگر می خواهید مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ شما در کمترین زمان باشد، به شما پیشنهاد می کنیم از روش های زیر برای شارژ کردن موبایل خود استفاده کنید.

هیچ وقت سعی نکنید باتری گوشی خود را تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید. این موضوع تا حدودی می تواند روی سلامت باتری شما تاثیر داشته باشد. با توجه به ساختار باتری موبایل، شما می توانید از ساده ترین روش ها برای افزایش عمر و سلامت باتری سامسونگ استفاده کنید.

بسیاری از افراد فکر می کنند می توانند از فست شارژ و یا پاوربانک به صورت مداوم استفاده کنند. اما این طور نیست و این موضوع می تواند پس از مدتی به گوشی موبایل شما آسیب وارد کند. اگر می خواهید گوشی شما زمان بیشتری شارژ در خود ذخیره داشته باشد، بهتر است از شارژر اصلی و اورجینال سامسونگ برای شارژ کردن آن استفاده کنید.

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a01

برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی A01 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده شده و با توجه به ویژگی های فنی این اسمارتفون، انتظار می‌رود که باتری 3000 میلی آمپر ساعتی آن بتواند انرژی مورد نیازش را بدون مشکل برطرف سازد.

خوشبختانه در بررسی Galaxy A01 هم شاهد دستیابی به همین نتیجه بودیم و مشخص شد که یک کاربر معمولی با یک مرتبه شارژ باتری دستگاه تقریبا می‌تواند 1 روز بدون مشکل از آن استفاده کند. البته قدرت و میزان دقیق شارژدهی باتری گوشی مستقیما به نوع استفاده کاربر بستگی دارد و مقداری که ما عنوان می‌کنیم فقط یک حد میانگین است. پس با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که در حالت نرمال و استاندارد قدرت شارژدهی باتری گوشی A01 معمولی است.

اما چه مقدار زمان برای شارژ کردن باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی لازم خواهد بود و آیا سرعت شارژ باتری آن مثل اغلب گوشی های جدید امروزی بالاست؟ متاسفانه گوشی سامسونگ گلکسی A01 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و یک شارژر معمولی با پورت میکرو یو اس بی دارد.

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a11

سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی A11 از یک باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که با توجه به اندازه صفحه نمایش موبایل انتظار نمی‌ رود خیلی بازده عالی داشته باشد و احتمالا کیفیت عملکرد معمولی خواهد داشت. در بررسی گلکسی A11 مشخص شد که یک کاربر معمولی با سطح استفاده نرمال از گوشی تقریبا می‌تواند ضمن یک مرتبه شارژ باتری A11 برای مدت زمان 1 الی 1.5 روز از آن استفاده کند. بنابراین قدرت شارژدهی باتری دستگاه را می‌توان در سطح نرمال و خوب در نظر گرفت. دقت داشته باشید که اجرای تسک های سنگین مثل گیمینگ می‌تواند به شدت سرعت خالی شدن شارژ باتری گوشی را افزایش دهد، چون منجر به افزایش فرکانس کاری هسته های پردازشگر و مصرف انرژی بیشتر از سمت آن ها خواهد شد.

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a10

با مشخصاتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که خدمتتان گفته شد، این انتظار می‌رود که باتری لیتیوم یونی Galaxy A10 سامسونگ بتواند پاسخگو و تامین‌کننده انرژی خوبی باشد؛ طبق آزمایشات و بررسی‌های انجام شده، این باتری 3400 میلی‌آمپری عملکرد مطلوبی داشته است. این باتری می‌تواند حدودا 1.5 الی 2 روز با کارهای معمولی دوام بیاورد.

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a10s

چشمگیرترین پیشرفت گلکسی A10s نسبت به A10 افزایش 600 میلی‌آمپری باتری بوده که به ظرفیت 4000 میلی‌آمپر رسیده؛ باتوجه به اینکه وزن دستگاه تغییر چندانی نداشته،این ظرفیت عالی بنظر می‌رسد و با توجه به اینکه شارژ مجدد دستگاه مشکل بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند است، این افزیش ظرفیت سبب رضایت بسیاری از کاربران شده است.